Smerovani & posta na Linuxu

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Květen 4 19:16:40 CEST 1998

"Přikryl Jiří" <prikryl na cbnet.cz> wrote:
> Na uvod podotykam ze v Linuxu jsem zacatecnik. Takze me moc ......
> Mam malou sitku  pripojenou na Inet a pridelenou jednu pevnou IP adresu.
> Uvnitr v teto siti bezi firemni MTA Echange server.
> Jako firewal jsem nakonfiguroval Linux Red Hat 5.0 s pomoci ipfwadm +
> maskarady. Adresy na vnitrni siti jsou neroutovatelne 192.168.x.x.Takze WWW,
> FTP mi jede, ale potreboval bych poradit jak smerovat postu na Exchange. Ven
> by to nemel byt problem, ale jak rici firewalu ze ma pakety z urciteho portu
> (25) smerovat na jiny PC. Procetl jsem vse dostupne, ale porad nic.
> [...]

   Zpravidla se to dela tak, ze na firewallu bezi mail relay, ktera
zprostredkovava veskery postovni styk vnitrni site s Internetem. O
sendmailu jsou informace na http://www.kin.vslib.cz/~kolar/sendmail/
primo o konfiguraci mail relaye je
http://www.linux.cz/cikhaj/Sendmail/node8.html.

                                                          S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229