Moduloviny II.

Pondělí Květen 4 20:29:53 CEST 1998

On Mon, 4 May 1998, Petr Snajdr wrote:

>  296:       55              pushl  %ebp
>  297:       6a 01           pushl  $0x1
>  299:       e8 fc ff ff ff  call   29a <DevIoctl+7a>
>                 29a: R_386_PC32 verify_area
>  29e:       89 c1           movl   %eax,%ecx
>  2a0:       83 c4 0c        addl   $0xc,%esp

uvedeny call se odkazuje na externi symbol, proto je v jeho argumentu
uvedeno cosi divneho (adresa ukazuje sama na sebe, coz je jinak velmi
neobvykle) co nabude smysluplne hodnoty az pri slinkovani (at uz pomoci
ld, nebo pomoci dynamickeho linkeru--ld*.so*, nebo dokonce pomoci insmod,
coz je tento pripad)

parametr --reloc rekne objdumpu, aby prohledl tabulku relokaci a vypisoval
jmena tech externich symbolu (fakt nechapu, proc to nemuze udelat rovnou,
ale tolik mi to nevadi, abych to musel opravit :> )

zaver: opravdu se jedna o volani funkce verify_area() z kernelu