Teac CD-R55S & multi sessions

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Pondělí Květen 4 22:37:41 CEST 1998

Preji pekny den a vsechno nejhorsi...
...aby se vam vyhnulo :-)

Chtel bych se cteneho osazenstva otazati, zda nema nekdo z vas
zkusenosti s vyse uvedenou vypalovackou. Ne ze by byla spatna,
ale mam s ni (nebo se softem) jiste problemy:

1) Posledni vypalene sektory jsou temer z 80% pripadu necitelne
   a parametr "padsize=1m" programu cdrecord (pridani 1MB na konec
   image) vubec nepomaha :( Zatim jsem prisel na jediny zpusob,
   jak tomuto nesvaru zabranit: pridavam na konec vytvoreneho image
   rucne asi 100kB niceho :-) To je sice spolehlive, ale nejde to
   pouzit pri primem kopirovani z CDROMky (xcdroast) -- resp. nemuzu
   primo kopirovat z CD, musim vzdy vytvorit image na disku a provest
   jeho upravu, coz _dost_ zdrzuje...

2) Mohl by mi nekdo vysvetlit, co je to multi session? Mel jsem kdysi
   (asi tak pred 4mi znicenymi CD) totiz dojem, ze je to zpusob, jak
   pripalovat dalsi data na jiz jednou vypalene CD. Ono to tedy
   skutecne pripali dalsi datovou stopu, citelna pod linuxem
   (i WinShitem) je ovsem jen ta prvni, na druhou mam pristup
   maximalne tak pomoci xcdroast - "copy audio cd" :-(
   Ja nevim, jestli nechci nemozne, touzim-li po pripalovani dat na CD,
   ale podle mych informaci napr. Corel Creator to _pry_ umi bez
   problemu (ja bych tedy o jednom vedel -- nebezi pod Linuxem...)

Za pripadne rady, namety ci pratelske kopance patricnym smerem predem
dekuji...

Zdravim
Slimag

PS: Soft na vypalovani: cdrecord v1.6a14, nekdy xcdroast
    kernel 2.0.32 <- muze byt nejaky LowLevel problem zde?

--
If NT is the answer, you didn't understand the question.
                   -- stolen signature (linux-kernel na vger.rutgers.edu)