NFS klient pro WIN

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Květen 5 09:01:22 CEST 1998

On Tue, 5 May 1998, Pavel Satny, Jr. wrote:
> prosimvas, mohl by mi nekdo potvrdit existenci NFS klienta pro
> Windows 95/NT? Mam zajem o info o komercnich i nekomercnich
> (hlavne) softech.
Zda se, ze jsi si vybral spatnou konferenci. Vyse uvedeny subjekt
kazdeho Linuxaka odradi (macka delete) a nebo primo zkazi naladu.
Co se tyce NFS klientu pro W95, tak jsem zkousel neco od firmy
FTP Software, tusim se to jmenovalo FTP OnNet a byl to kompletni
TCPIP stack pro W95, protoze to nespolupracovalo s M$ TCP - alespon
ta verze, kterou jsem zkousel.
Pak jsem jeste nasel par shareware pakvilu s ruznymi omezenimi
(po pul hodine se rozpadne spojeni apod).
Ale v dnesni dobe samby se mi zda pouzivani NFS jako prezitek,
mozna i zvrhlost.
(Doufam, ze subjekt odradil od cteni zastance NFS ;-)

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743