SVGATextMode a cestina po druhee

MarasaN marasan na thepentagon.com
Úterý Květen 5 11:21:42 CEST 1998

Zdravim,
mam stale problem, nastavil jsem cesky fonty i ceskou klavesnici
(setfont & loadkeys) a nastalo priblizne neco v tom smyslu, ze kdyz pisi cesky
s Pause klavesou tak se cesky znaky nezobrazuji, ale mam paznaky v tabulkach midnightu
cesky znaky proste nemuzu dostat, zkusim-li pak naloadovat jiny cesky font tak se mi po
obrazovce "rozsype caj" a nejde vubec nic precist. Zkusil jsem i klasickou metodu
loadovani ceskych fontu (bez SVGATM) a vysledek byl stejny. Proste zmatek ....

Taky bych se rad dozvedel co znamena:  (arg: ##), zobrazuje se to kdyz pisu s
LAltem na miste promptu. Misto ## jsou stisknuty klavesy. Je to tedy k necemu a k cemu ?

Moc dekuji.

Marek Cermak

www.thepentagon.com/marasan
marasan na thepentagon.com