Driver pro STREAMER na Linux

Úterý Květen 5 13:40:53 CEST 1998

On Tue, 5 May 1998, Pavel Budka wrote:

> Chci pripojit k pc s Linuxem jeden z nasledujicich streameru.
>
> 	HP Colorado 5 GB internal drive WITH tape

O tenhle jsem se take zajimal a zjistil jsem ze by mel fungovat s kernely
2.1.X pro dostatecne velka X. :) Staci pouze zapnout podporu pro
"IDE/ATAPI TAPE support". Pozor - zdanlive by to melo fungovat i s kernely
2.0.X, ale tam se pry nahodne vyskytuji chyby pri zapise.

No a navic - uz existuje i 8 GB varianta tohoto streameru (tj. ve
skutencnosti 4 GB bez komprese, stejne jako u 5 GB je to ve skutecnosti
2.5 GB).

> 	Seagate TAP TST 3200 + data cartridge  3,2 GB

Tak o tomhle nevim vubec nic.

Leos Bitto