NFS klient pro WIN

Vojtech Pavlik vojtech-lists na twilight.ucw.cz
Úterý Květen 5 15:09:40 CEST 1998

On Tue, May 05, 1998 at 02:24:50PM +0200, John Popelnik wrote:

> pro dos existuje neco jako XFS, to je free. ale nevim jestli jede s Winama.

XFS chodi bez potizi s W31 i W311, ale ne s W95, a to ani ve W95 DOS rezimu,
a nevim proc. No, ale pod W95 je jednoznacne lepsi pouzivat Sambu, ne?

(Pod W3x je lepsi NFS, ponevadz W3x maji v implementaci samby vyrazne chyby,
na ktere jsou v W95 a WNT zabudovane workaroundy - napriklad to, ze po odeslani
paketu W3x na chvili "ohluchnou" ...)

Vojtech