SCSI scanning

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Květen 5 17:40:16 CEST 1998

:> > noo .. mozno som pako .. ale neviem ako .. tak sa mi otvori okno, ale ako do
:> > neho nieco zadat tam napisane nie je .. teda myslim syntax ..
:> Mne fungovalo io=0x300 a nekdy staci irq=11

ked tam zadam lubovolne z toho, co ste poradili, alebo jedno
stale dostanem hlasku:
I can't find the device anywhere on your system!.

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying