COMPAQ Prosignia?

Úterý Květen 5 18:38:44 CEST 1998

> Bol mi ponuknuty COMPAQ PROSIGNIA VS, 486DX2/66 a chcem sa spytat, ci
> niekto tento pocitac mate sprevadzkovany pod Linuxom. Starosti mi robi
> hlavne SCSI radic
> COMPAQ DSP - NCR 53C80 komp.

Mam tady nejakou Prosignia 2000. Byl tam NCR radic, detekovala ho uz
instalacni disketa RH5.0. Musel jsem si ale zkompilovat nove jadro 2.0.33
s updatovanym driverem pro to NCR, jinak to nejak mrzlo.

Problem byl se sitovou kartou (co v tom byla), ale myslim, ze nekde u
Donalda Beckera na CESDIS o tom je zminka, ze driver existuje a
snad je v 2.1.x uz primo. Do 2.0.x bude treba taky.

http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution