kopirovac diskety s "vadnym" sektorem?

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Květen 5 17:44:59 CEST 1998

On Tue, 5 May 1998, Michael Mraka wrote:

> % chtel jsem se zeptat, zda ma nekdo vyzkouseny nejaky programek, ktery by
> % umel zkopirovat disketu, ktera ma predposledni sektor (2878) umyslne
> % spatny (asi crc). Myslim tim vyrobit duplikat i s tou chybou.
> % (V Linuxu prece musi jit uplne vsechno.)   :-)
>
>  Mozna jsem to uplne nepochopil.
>
>  Co se stane kdyz dam
>  cat /dev/fd0 >/tmp/fd.img
>  #vymena diskety
>  cat /tmp/df.img >/dev/fd0
>
>  ?!?

Nezkousel jsem to sice pres cat, ale pres dd:

# dd if=/dev/fd0 of=/tmp/fd_image
end_request: I/O error, dev 02:00, sector 2878
dd: /dev/fd0: I/O error
2878 records in
2878 records out

Skutecne take image soubor byl mensi nez cela disketa, ktera ma tech bloku
2880 (0-2879, snad)

Zdravi
         Bohumil Chalupa