InterBase u nas

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.#noexist#.cz
Úterý Květen 5 17:09:07 CEST 1998

Zdravim,

od minuleho tydne lezi InterBase + dokumentace na ftp.fi.muni.cz
v Incomingu.

Posta z muni se mi vraci jako nedorucitelna (ha, to uz si tam asi
nainstalovali ten novy protispamovy sendmail).

Kdyby ste sel nekdo kolem kancelare s napisem ftp-admin,
zkuste na nej zabouchat, at to presune.  ;-)

           Diky

                      pk