COMPAQ Prosignia?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Květen 5 18:57:33 CEST 1998

On Tue, 5 May 1998, Milan Kerslager wrote:

> No jo, koukal jsem, ze vevnitr jsou normalni svaby, co clovek najde v
> "kdejakem" noname. Jinymi slovy - nic extra jsem vevnitr nenasel, krome
> toho, ze konfigurace se dela priblblym programem misto ze setupu.

Moc pekne - kolega ma Compaq (nevim cislo) s dvema PPro. Chcete zmenit
neco v setupu ? - tak tam strcite CDcko,rebootujete, pak tri minuty cekate
nez nabehne Compaq pak dalsi tri minuty nez nabehnou W95 z toho CDcka
a pak uz muzete zmenit polozky v setupu (je jich tam asi sest - a
vsechny temer na nic). No proste nadhera - kdo si pocka ten se docka a
muze si zaklikat mysi !!

> Vsechno se hlasi jako Compaq neco a pritom to je treba NCR nebo podobne.
> Proste - klasika - marketing dela hodne a je to.
> Abych nezapomel na ty jejich "zabezpecovaci" programy a ruzny loggery pro
> NW a NT - kdyz byly problemy, nebylo v logach nic. Kdyz to jelo, byly tam
> blbosti, ktery me vubec nezajimaly :-)

Jak jinak ...