readdir, ls a chyby

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Pondělí Květen 4 22:46:58 CEST 1998

Ahoj!

> Heh. "Single Unix Documentation" rika, ze

Diky. Da se Single Unix nekde stahnout?

> a "Single Unix Specification" vysvetluje, ze
>
> RETURN VALUE
>
> 	Upon successful completion, readdir() returns a pointer to an
> 	object of type struct dirent. When an error is encountered,
> 	a null pointer is returned and errno is set to indicate the
> 	error. When the end of the directory is encountered, a null
> 	pointer is returned and errno is not changed.
>
> Tolik k tomu, co rikaji standardy. Cili nastavovani errno na nulu
> v readdir() kupodivu NENI koser.

Ook, errno na nulu nastavovat nebudu. Problem s libc5.4.33 je, ze se
nenamaha ani nastavovat errno v pripade chyby. [Jinak by me nenapadlo
cokoli menit.]

Muze nekdo vyzkouset jak je to v glibc? [Uz asi budu muset upgradovat :-( ]

								Pavel

PS: Napadlo me ze s tou nulou to bude podezrele... Prislo mi to
cistsi.

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).