suidexec a Debian-frozen (Was: Re: suexec)

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Středa Květen 6 00:44:46 CEST 1998

    Datum: Tue, 5 May 1998 16:37:27 +0200 (MEST)
    Odesilatel: Milan Zamazal <pdm na informatics.muni.cz>

    PJ: Preji velice prijemny (hokej uz je 7:1 :-))) vecer,

    :: Aha, uz asi rozumim.  suexec je zrejme (potencialni?)
    :: bezpecnostni dira, coz mel patrne na mysli Pavel Janik.  Proto
    :: implicitne nema setuid

    PJ: Pavel Janik mel patrne na mysli program /usr/bin/suidexec, ktery
    PJ: JE bezpecnostni dirou a to obrovskou a navic ve frozen, no
    PJ: nic... Omlouvam se za vsechny zmatky, ktere kolem toho vznikly.

Dobry den,

jestli to ale ja chapu spravne, tak "frozen != official release".
Frozen ja osobne chapu jako vydani, do nejz se nepridavaji nove
vlastnosti ci baliky.

    PJ: Kdo jeste neveri, co lze s Debian-frozen 2.0 udelat, tak at zada
    PJ: do
    http: //www.dejanews.com slovicko suidexec a zkusi nejaky z
    http: odkazu. Je
    PJ: videt, ze ne vzdy a vsechno se muze (nebo chce?) vyzkouset... A

Myslim, ze tento zaver je predcasny. Mam ten dojem, ze testovani frozen
verze jeste nebylo prohlaseno za ukoncene. Jestli je soucasna podoba
suidexec v neporadku, tak je mozno o tom informovat prislusnou
odpovednou osobu (pravdepodobne ale uz o tom vi).

P.S.: Moje osobni stanovisko k zalezitosti kolem distribuci je, ze by se
lide nemeli snazit hledat, co je na te ci one distribuci spatne, ale co
je na te ci one distribuci dobre a pripadne se z toho poucit.

S pozdravem

--
Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.