kopirovac diskety s "vadnym" sektorem?

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Květen 6 15:28:59 CEST 1998

On Tue, 5 May 1998, Bohumil Chalupa wrote:
> Dobre odpoledne vespolek,
Ja se taky pripojuji...

> umel zkopirovat disketu, ktera ma predposledni sektor (2878) umyslne
> spatny (asi crc). Myslim tim vyrobit duplikat i s tou chybou.
> (V Linuxu prece musi jit uplne vsechno.)   :-)
V linuxu by nemel byt problem to zvladnout programem dd
treba dd if=/dev/fd0 of=disketa bs=512 count=2880
a pak po vymene diskety
dd of=disketa if=/dev/fd0 bs=512 count=2880
Doufam, ze jsem zase neco nepoplet. A taky se omlouvam, jestli to uz
bylo zodpovezeno.
Jinak pod DOS existuje moc sikovny programek, ktery se jmenuje vgacopy,
je to asi shareware (pise to), ale jinak funkcni. Autorem je nejaky
nemec a krome toho, ze to je graficky, zvuci to nejakou melodii a nebezi
to W95, to uz nema zadne nedostatky.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743