Nieco o FreeBSD

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Středa Květen 6 15:27:47 CEST 1998

On Wed, 6 May 1998, Jaroslav Brandis wrote:

> linux. Este som do toho hlbsie nerypol alle chcem sa na uvod spytat ake su
> rozdiely medzi BSD a inymi linuxami z hladiska bezneho uzivatela a z
> hladiska bezneho(sviatocneho) spravcu. Nechcem pod tym programovat
> jednoducho iba nahodit program, udrziavat to v chode.

Puvodne jsem tu mel nekolik radku porovnani , ale pak jsem to radsi smazl
a odkazu vas na web a news uvedene dole. Tak najdete info o FreeBSD. Pres
www.dejanews.com si muzete precist i par flame wars "FBSD versus Linux",
ktere cas od casu projdou tou freebsd skupinou. Jak na tom jsou z tohoto
hlediska ty linuxove skupiny nevim.

> A nevie mi niekto poradit nejaku konfreneciu o tomto pokial mozno v cestine
> alebo v slovencine. Nepohrdnem ani anglictinou.

Z www.freebsd.org se proklikate na seznam asi 15-20 konferenci o FreeBSD
na ruzna temata. Taktez na www.freebsd.cz najdete informace v cestine
(mozna i slovenstine) a navod jak se prihlasit do konference
users-l na freebsd.cz. Pak je tu jeste napriklad newsgroup
comp.unix.bsd.freebsd.misc.

Jarda Klaus