Doom

Jan Rafaj rafaj na vabo.cz
Středa Květen 6 18:26:58 CEST 1998

Jan Serak (xserak na fi.muni.cz) wrote:
: Peter Stibrany wrote:
: > > linux=RedHat 5.0
: > > Zkousel nekdo hrat DOOM (linux) s DOOM (Windows,Dos ) ?
: > Nie, pouzivaju rozdielne protokoly (TCP/IP a IPX).
: > >               Petr Pavlu;speed na vabo.cz
: > >
: >
: > Peter -Cipso- Stibrany
: Prave se mi za zady ozval strasny rev (kolega odpusti, ze verejne
: ventiluji jeho prohresek cist cizi dopisy), pry Windousovy i Dosovy
: DOOM umi i TCP/IP.

Pokud ma nekdo zajem a trpelivost, tak jenom poznamenavam, ze pro
"doomsrc.zip", tedy zdrojaky linuxoveho doomu "linuxdoom-1.10",
tak jak je uverejnil ID, existuji patche, ktere umozni hrat pod
linuxem DOOM nejen s TCP/IP, ale i s IPX. A ano, chodi to i
proti original DOOMu pro DOS/Win. :) Navic obsahuji spousta dalsich
uprav, oprav a vylepseni. Patch i s informacemi lze nalezt
na "ftp://cedric.vabo.cz/pub/linux/games/doom/"
Patch rovnez obsahuje graficky driver pro SVGALib verzi.

Jan Rafaj
VA Brno
mail: rafaj na vabo.cz