Zvukova a radiova karta

Roman LISZKA liszak na usa.net
Čtvrtek Květen 7 08:55:02 CEST 1998

Mirek Ludvik k175 t.4942 wrote:

> Chci si koupit zvukovou a radiovou kartu. Jeden clovek mi nabizi
> original soundblaster 16 se zabudovanou radio karou. Nevite nekdo o
> co jde ???? Rozchodim to v linuxu ????
> Pokud si myslite, ze to neni to prave poradte mi neco jineho.
> PS: Musi to behat v linuxu a Win NT.

Rozfungovat v Linuxu to jde, cast zvukova se tvari jako zcela normalni
SB 16, a radio je v podstate RadioTrack akorat na jinsim portu nez
originalni RadioTrack. Pro radio cast pouzivam software radiotrack na
konzoli a xradiotrack do X. Do obou stacilo aplikovat patch na pozmeneni
portu a funguje. Vse dostupne na Internetu, resp, na pozadani pripadne
zaslu.
Vyhoda koupe dohromady je nizsi cena nez koupe kazdeho zvlast a vse je
na jedny karte. Jinak radio je FM stereo s digitalnim ladenim.
Co se tyce Win NT tak to jsem nezkousel, ale na dodane diskete byly
drivery i pro toto, takze mozna bude fungovat i tam.

> Predem diky za radu.

Neni zac.

				Roman LISZKA