HW RAID pro linux

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Květen 7 10:58:01 CEST 1998

On  6 May 98 at 20:57, Roman Rohr wrote:

> Dobry den.
>  Mam nekolik dotazu k raid radicum.
>
> 1. Existuje nejaka podpora pro AAA-130 (cip AIC-7810)?
> 2. Jaky radic byste doporucili, resp. nedoporucili?

Ja mam vynikajici skusenosti s radici DPT, ale zadny z nich nemam v
linuxu. Ale mam za to, ze jsem nekolikrat cetl v ruznych howto, ze jsou
podporovane. Radic ma vlastni cache a motorolacky procesor.Drive to byla
jedna deska, dneska se to kupuje modularne. Neni ale zrovna levny, verzi s
RAID 5 a 8 MB cache by cekal okolo 30.000.- Tusim, ze vyhradni zastoupeni
ma softtronic, ale mozna se potkaji i jinde.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.