Vadne sektory na disku?

Čtvrtek Květen 7 11:28:05 CEST 1998

On Thu, 7 May 1998 snajdr na pvt.net wrote:

>       pokud se na disku objevi jednoho krasneho dne vadne
> sektory a ze se mi to stalo jiz vickrat, jaky je standardni
> postup? Mam pocit, ze ho ne tak zcela chapu. e2fsk

Standardni postup je: odzalohovat, co jde, vyhodit/reklamovat disk,
sehnat novy disk, obnovit data ze zalohy.

Disky, ktere jeste nepatri do muzea, maji byt samostatne schopny vadne
bloky premapovat dobrymi ze zaloznich oblasti. Pokud to disk schopen
neni, pak bud zalozni bloky dosly, nebo je to nejaka tezka zavada,
v kazdem pripade je ho mozno dale uzivat jen na vlastni nebezpeci
(a pri dnesnich cenach disku si myslim, ze to riziko za to nestoji).