scanner&tlaciaren

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.fantomas.sk
Čtvrtek Květen 7 11:19:42 CEST 1998

Zdravim
chcem si k linuxu pripojit scanner a tlaciaren. podla moznosti na jednej
masine... je tam uz faxmodem tak nech sa to da pekne vyuzit; Ale keby nie -
da sa to vobec ? (hlavne ten scanner, je na to SW?) a ta sa to nejak pekne
spojazdnit nech mozem efektivne faxovat ? (taka finticka - posielat faxy
mailom a tlacit ich remote, to si zariadit viem).

Kto s tym ma ake skusenosti ? Poblem je hlavne v tom ze odo mna budu chciet
aby som to mal na windowsoch; ak to nerozbeham na linuxe bude to musiet byt
tak a to nechcem...