Ceske manualove stranky pre0.09

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Květen 7 11:58:37 CEST 1998

Preji prijemny den,

na adrese ftp://ftp.inet.cz/pub/czman jsou k dispozici nove ceske
manualove stranky. Distribuce je k dispozici v RPM (pro RH 5.0), SRPM
(+SPEC), TGZ. Dale jsou k dispozici man. stranky ve formatu HTML a
TXT.

Instalace na RH 5.0:

1. rpm -Uvh man-pages-cs-pre0.09-1.noarch.rpm

2. v souboru /etc/man.config nahradit 'ascii' za 'latin1' (pripadne
latin2, pokud mate nainstalovan groff_cz, jehoz RPM package jeste neni
k dispozici :-( Nechce ho nekdo udelat? Info pripadnym zajemcum
poskytnu.)

A to je vse.

Pouziti:

1. Nastavit promennou prostredi LANG na hodnotu cs (POZOR zmena oproti
predchozi verzi).

	Bash: export LANG=cs
	Csh:  setenv LANG cs

2. nastavit Vas strankovac tak, aby akceptoval i 8bitove znaky. Zde
nejlepe pomuze man $PAGER... Pro bash a less (standardne v RH 5.0)
staci:

	export LESS=-r

3. Napr.

	man lynx

vas potom potesi nasledujicim (diakritiku jsem ponechal, kdo ma
problemy s diakritikou necht mi promine a nebo si stezuje spravci
konference :-))):

--- cut here ---
LYNX(l)                                                   LYNX(l)

JMÉNO
       lynx - prohlížeč pro World Wide Web

SYNTAXE
       Lynx [volby] [cesta nebo URL]

       "lynx -help" zobrazí úplný seznam dostupných voleb.

POPIS
       Lynx  je  plnohodnotný klient pro World Wide Web (WWW) pro
       uživatele  používající  textová  zobrazovací  zařízení   s
       adresovatelným kurzorem (například terminály vt100, jejich
--- cut here ---

Prosim posilejte mi _vsechny_ pripominky (at jiz k instalaci, provozu,
ci jen preklepy apod.), abychom mohli v brzke dobe uvolnit novou
verzi, kterou bychom vypalili spolecne s ostatni lokalizaci na CD,
ktere bude distribuovat CZLUG.

Zajemci o vyrobu .deb jsou take vitani.
--
Pavel Janik ml.