Xconfig + starsi monitor

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Květen 7 14:00:37 CEST 1998

Pouzivate nekdo Xwindows na velmi starem monitoru SAMPO anebo podobnem ?
Jedna se mi o lepsi definici do XF86Config. Monitor je to velky a dobry,
ale uz starsi, takze toho moc neumi. Ted mam rezim 1024x768 8bit, coz
mi zcela staci, ale jede to v Interlaced rezimu. Kdyz byl pripojen nekde
k Windows, umel tohle rozliseni noninterlaced (43kHz).
Na kazdy pad neudela vic nez 45 kHz (HorizSync).
Ja kdysi ta cisla do Configu umel pocitat, ale vim, ze to
bylo HODNE komplikovane a lepsi monitor je sem skoda, nepouziva
se zase prilis casto (2x tydne).

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/