mp3 player

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Květen 7 14:47:02 CEST 1998

Jiri Sliva wrote:

> co se x11ampa tyce ten mi jednoduse "hrci" at delam co delam
> (zkratka vubec nehraje)
> idealni mi pripada mpg123, a pro X-Window "xmp3player", ktery si
> pro samotne hrani vola prakticky cokoliv (mpg123, splay,..)
>
>             Jiri Sliva
Zkousel nekdo, jak moc je kterej prehravac ochoten hrat jiny veci nez
44100 stereo zmackly na 112k nebo 128k? Pouzivam amp (zatim bez potizi),
protoze kdyz jsem poslal splay na 22050 mono komprimovany na 56k, ozval
se akorat hroznej bengal (plati pro splay-0.3 a 0.5).
BTW vyviji se jeste amp? Mam 0.7.6 a ani nevim, kde jsem to sebral.
              Tom