kopirovac diskety s "vadnym" sektorem?

Vlcek Ludvik x6626 na cbu.pvtnet.cz
Čtvrtek Květen 7 19:03:26 CEST 1998

> [...]
> Subject:       Re: kopirovac diskety s "vadnym" sektorem?

> Zdravim,

> No to se mi nezda jako dobre reseni ...
> Nevim jak na Linuxu, ale na Dosu by se pomoci cecka celkem snadno
> udelal dlouhy zapis pomoci int13h (dlouhy zapis==data+CRC) .. a to by
> podle me stacilo .... ale jestli ten program vyuziva dlouhe cteni a
> cte tyto data, tak se domnivam, ze data dostane i kdyz je tam chyba
> CRC a zjistit to potom muze pomoci prepocitani tohoto CRCecka ...
>
> Je to ale jen moje domenka, tak me za to nekamenujte...

Tohle by principialne fungovalo. Potiz nastane pri praktickem
pouziti. Zalezi totiz na aktualnim umisteni tohodle sektoru. Jestli
je menzi prbnimi, nebo treba posledni. Pokud je posledni a
naformatuju ho jako "dlouhej", tak mi muze s klidem prepsat prvni
sektor. Mozna by fungovala kombinace jaksi "naopak". nejdriv
"vyrobit" ten dlouhej sektor, pak v druhym kole naformatovat je ten
potrebny pocet "normalnich sektoru". tim by se mel poskoti format
onoho posedniho dlouheho z predchoziho kola

Vadnym sektorum zdar

L.Vlcek