update (bdflush) vicekrat

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 7 22:24:32 CEST 1998

> 	>... 'ps x' a objevil jsem tam
> 	>vicero update (bdflush). Muze mi prosim nekdo rict, zda je to
> normalni
> 	>nebo cim je to zpusobeno?
>
> TOTO URCITE NENI NORMALNI - TO JE S VELKOU PRAVDEPODOBNOSTI PORUSENI
> BEZPECNOSTI. VYKILLUJ JE, ale nejdriv se podivej na UID a PID (-af),
> kdo to byl.

Ja bych to netvrdil tak radikalne. Na svem pocitaci jsem presne
tohle zazival, dokud jsem neopravil skript update. On totiz
prohledava vsechny primountovane filesystemy krome tech, ktere
jsou pres NFS. Kdyz prohledaval filesystem pripojeny pres SMB
a ten Samba server zrovna urcitym zpusobem nekomunikoval, zamrzl
presne timto zpusobem - a protoze jsem ho mel v crontab, byla
jich tam za chvili spousta. Stacilo opravit update, aby krome
NFS vynechaval i SMB, a razem mne ten hacker dal pokoj :-).

                                                  Michal Kubecek