problem s shared verzi glibc-2.0.6

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 7 22:34:02 CEST 1998

Rozhodl jsem se, ze pujdu s dobou a vyzkousim glibc-2.0.6. Prekladal
jsem ji pomoci gcc 2.8.1. Preklad probehl bez potizi, ale jakykoli
program, ktery ted zkompiluju, spadne na segmentation fault a kazdy
ve stejnem miste:

~/work/cbf$ gdb splitmbox
GDB is free software and you are welcome to distribute copies of it
 under certain conditions; type "show copying" to see the conditions.
There is absolutely no warranty for GDB; type "show warranty" for details.
GDB 4.16 (i486-unknown-linux), Copyright 1996 Free Software Foundation, Inc...
(gdb) run
Starting program: /mnt/hdb/work/cbf/splitmbox

Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
0x40021138 in set_progname (argc=134540624, argv=0x804ed50, envp=0x804ef30)
    at assert.c:66
66        if (argv && argv[0])
(gdb)

Zajimave je, ze pokud linkuju program staticky, vsechno je v poradku
(az na tu velikost :-)). Myslel jsem, ze je to chyba v gcc 2.8.1,
ale kdyz jsem glibc prelozil pomoci gcc 2.7.2.3, nic se nezmenilo.
Maler je ovsem v tom, ze instalace glibc-2.0.6 mi pomrsila include,
takze ted nemuzu linkovat ani proti stare dobre libc-5.4.17.
Zapomnel jsem neco? Diky za pomoc.

                                                     Michal Kubecek