lilo, start DOSu z druheho disku

Jan Kubr hkk na czech.net
Pátek Květen 8 19:51:51 CEST 1998

Prijemne dny volna,
poradte mi, prosim, co je potreba napsat do /etc/lilo.conf pokud chci
nastartovat MS DOS 6.22 z druheho fyzickeho disku.
Mam RedHat 5.0 (CD od knihy pouzivame Linux). Na prvnim disku mam W95
OSR2 a Linux a swap Linux. Na druhem disku mam DOS.
Ve vyse jmenovane knize pisou ze pro start DOSu z druheho disku je
potreba napsat do lilo.conf

loader=/boot/any_d.b

ale takovy soubor ja na disku nemam. (Kdyz jsem ho stahl z RH 4.2 tak
nesedely verze). Muj dosavadni lilo.conf:

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=50
other=/dev/hda1
	 label=dos
	 table=/dev/hda
image=/boot/vmlinuz-2.0.32
	 label=linux
	 root=/dev/hda3
	 read-only

#tohle nechodi#

other=/dev/hdb1
	 label=wfw
	 table=/dev/hda

Zacatek chodi dobre k naproste spokojenosti.

		Omlouvam se za dlouhy dopis a jsem natreseny na radu

                 Honza Kubr
                      -hk-