Cstools - kde se daji sehnat ?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Květen 8 23:19:21 CEST 1998

"Michal Safranek" pise:
: Zdravim Vas vsechny,
: Mam dotaz: kde se daji sehnat cstools ?? Ja se je pokousel sehnat
: pres www.linux.cz kas.fi.muni.cz a nikde nic ... :(
:
: Mohl by mi nekdo poradit, pripadne mi tyto cstools poslat ???
:
	Cstools neexistuji a nikdy neexistovaly. Zapomente :-)

	Ale vazne: cs-tools-0.19 lze snad jeste najit v nejakem
adresare "obsolete" na ftp.fi.muni.cz nekde pod /pub/linux/localization.
Presunul jsem je tam, protoze si je lide stahovali a dokonce (o, jaka
hruza!) zkouseli instalovat a pak mi chodily dotazy, proc to nefunguje.
(napriklad mi porad chodi upozorneni, ze cstocs-3.0 neakceptuje
prazdny radek v encoding souboru, i kdyz uz davno existuje novejsi
verze a dela ji nekdo jiny). Takze proto jsem je presunul tam, kde je
snad nikdo nenajde (a pokud najde, jeho smula :-)

	Proc nejsou novejsi cs-tools? Protoze podle meho nazoru nema
cenu, aby jeden clovek udrzoval kompletni pocesteni celeho systemu, i kdyz
z neho pouziva jen malou cast. Takze je lepsi, kdyz se o jednotlive
casti staraji ti. kdo je pouzivaji a vyvijeji:

- X11 fontu je vsude spousta (v RH contribu, na ftp.osb.hu a podobne).
- konzolova cestina se jmenuje ucw, dela ji Martin Mares a nachazi se
	nekde na atreyovi.
- pocesteni Emacsu dela Milan Zamazal a je v /pub/localization/emacs
	na ftp.fi.muni.cz
- pocesteni X11 pro RH5.0 vyrobil Stano Meduna a byla o tom nedavno
	zprava v konferenci (/pub/linux/localization).
- cstocs dela Honza Pazdziora a je soucasti perloveho baliku Cstools
	(na kteremkoli zrcadle CPANu, u nas napriklad v /pub/perl).
- cstex pro Linux (aspon pro RedHat) dela Michal Choura a je v adresari
	cstexu v /pub/tex/local/cstex/unix.

	Hmm, kdyz se tak na to divam, asi nejaky takovyto text
vlozim nekam do /pub/linux/localization a lokalni veci tam nalinkuju.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //