SOLVED: Velky kurzor na konzole

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Květen 11 09:04:53 CEST 1998

Ahoj.

Dakujem vsetkym, ktori sa mi ozvali na moju otazku. V podstate boli 3
riesenia:

1. Peto Kundrat <kundrat na gic.sk> navrhoval:

2. Pavel Machek <pavel na elf.ucw.cz>:

> CONFIG_SOFTCURSOR z Linux/CVS. (Linux/cvs je k mani na vger.rutgers.edu.)

To je presne ono. Genialne jednoduche. Ale stahovanie CVS-ka z
vger.rutgers.edu bolo strasne pomale, a navyse je to kernel 2.1.X. A na to
notbooku mam libc5 redhat a 4MB RAM, takze o kompilovani vsetkych potrebnych
veci pre 2.1.X kernel nemoze byt ani rec.

3. Jacek Kopecky <jacek na muohio.edu> mi poslal patch do kernelu 2.0.18, ktory
sa sprava podobne ako volba CONFIG_SOFTCURSOR z vger stromu. Patch pripajam.
Toto riesenie som nakoniec pouzil. Patchovat som musel manualne (zda sa, ze
od 2.0.18 po 2.0.34pre12 sa zmenilo prilis vela veci na to, aby program
'patch' zvladol, ale zase to nebol problem rucne opatchovat). Potom som
pouzil postup uvedeny pri patchi, vytvoril si definiciu pre linux2 a vnutil
pouzivanie linux2 pomocou premennej prostredia TERM. Na koniec mojho
/etc/rc.d/rc.local som pridal riadok, ktrory mi zapne velky kurzor uz pri
login prompte:

# This will overwrite /etc/issue at every boot.  So, make any changes you
# want to make to /etc/issue here or you will lose them when you reboot.
echo "" > /etc/issue
echo "Red Hat Linux $R" >> /etc/issue
echo "Kernel $(uname -r) on $a $(uname -m)" >> /etc/issue

cp -f /etc/issue /etc/issue.net
echo >> /etc/issue
# Kvoli ucw
/bin/echo -en "\033(K" >> /etc/issue
# Zapina velky kurzor
/bin/echo -en "\033[?25h\033[?12h" >> /etc/issue

Spociatku som sa bal ako sa to bude znasat s ucw (mimochodom, ide niekomu
napisat s ucw pomocou CapsLock velke makke S? Mne nie, iba ked prepnem
klavesnicu na sk-prog, tak ho mozem napisat pomocou mrtvej klavesy), ale
zistil som, ze sa to znasat zo vsetkym co pouzivam bez problemov.

				jano