kopirovac diskety s "vadnym" sektorem? (vol. II)

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Pondělí Květen 11 11:20:12 CEST 1998

Zdravim,

puvodne jsem tenhle off-topic nechtel komentovat, ale budiz: Mene
obvykle veci (vadny CRC nebo mekke bity)  se na disketu zapisuji pomoci
preruseni operace na fd uprostred zapisu - na to neni potreba vyndavat
disketu uprostred prace, lze to i pomoci SW. Co je vsak dulezitejsi, je
fakt, ze takovouto disketu lze kontrolovat s naprostou jistotou, tj.
najake vadne CRC asi nepomuze...

s pozdravem Ludek Brukner

PS1: tohle plati pro starsi FDC, s novejsimi jsem to nezkousel...