Chyba v xkb-czsk-forcedim-rh5-0.02.tar.gz?

Stanislav Meduna stano na etm.co.at
Pondělí Květen 11 12:44:13 CEST 1998

> Chyba je v definici klavesove mapy. Nefunguji verze QWERTZ.
> Autorovi jsem to jiz davno poslal, ale bohuzel se to neopravilo.

Koho teraz myslis autorom? - bolo to trochu domotane, nieco som robil
ja a nieco Yenya. Nespominam si, ze by som takyto bugreport dostal,
aj ked vylucit to nemozem.

> Hold programatori nemaji radi "psaci stroj QWERTZ" a ceska klavesnice
> bez QWERTZ je dost velke ponizeni.

Pochopitelne - opravim to.

Poprosim diskusie tykajuce sa $SUBJ vzdy Cc: na stano na eunet.sk,
ku konferencii sa obcas aj nedostanem.

Zdravi
--
					Stano