tarifikace ustredny ONYX pres linux

Vlcek Ludvik x6626 na cbu.pvtnet.cz
Pondělí Květen 11 18:27:18 CEST 1998

> Date:          Mon, 11 May 1998 15:46:11 +0200 (MEST)
> From:          Ladislav Kigler <kysa na ivsn.cz>
> To:            Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:       tarifikace ustredny ONYX pres linux

 Zdravim vsechny,
> mam zde telefonni ustrednu ONYX, ke ktere nam kdysi jedna firma dodala
> nejaky soft na tarifikaci pod win95. Soft je v haji, tak se ptam, zda
> nemate s timto nekdo skusenosti pod linuxem? Rozbihat to pod w95 se mi
> moc nechce.

Toto neni zase az tak jednoduche. Ono take zalezi na technickem
vybaveni te ustredny, co vsechno vlastne umi. Jestli ma tarifikacni
implulsy ....
Jina pokud je mi znamo nejaky standartni WS pro tento pripad neni.
Ale principialne se jedna o pripojeni ustredny pres seriovou linku k
PC (treba). obvykle z ustredny "padaji" ASCII znaky. Takze po
zachyceni je lze obecne zpracovat (rozuctovat) cimkoliv. Samozrejme
zalezi na formatu textove radky, druhu informaci, co pada z ustedny,
ap.
Podle mych zkusenosti pro tuto cinnost bohate staci i Xtecko, alůe to
uz se dneska blbe schani, 286 je az dost.

Ludvik Vlcek
Noel-Plus