fvwm2 a prepinani oken

Pondělí Květen 11 21:20:18 CEST 1998

On Thu, 7 May 1998, Pavel Lisy wrote:

> Nejde toto nekde odstranit, jsem zvykly psat cisla na numericke
> klavesnici. Navic v xtermu a rxvt stejne nefunguji, nemate to nekdo
> vyreseno, nebo jak na to?

BTW: ted jsem si vzpomnel, ze jsem z nedostatku lepsi cinnosti zkousel
udelat Num Lock pomoci XKB jako "overlay". Efekt je ten, ze se to pak
tvari, jakoze tam jsou dalsi extra tlacitka se svymi keycody a neposila to
zadne modifikatory, takze blbi klienti z toho nejsou zmateni.

Chyby jsou ty, ze to pri prepinani divne pipa (neprisel jsem na to, jak ho
umlcet) a jeste neco, na co jsem uz zapomnel.

Pokud ma nekdo zajem & dost trpelivosti, aby vydrzel do pristiho pondeli
(mam to na pocitaci doma), a take dost odvahy, tak at se ozve, ja mu tu
mapu poslu (jestli si vzpomenu <g>).

Jinak je zde samozrejme moznost vykaslat se na NumLock a natvrdo
zadratovat, ze numericka klavesnice je numericka klavesnice.