lilo, start DOSu z druheho disku - a co z prvniho disku?

Vl.Petr vpetr na bigfoot.com
Úterý Květen 12 02:07:30 CEST 1998

Na GRUb se hnedle podivam, nicmene je nejaka cesta, jak nainstalovat NTcka / W95 / a LiNUX (no FDD boot please) na jeden disk? Tzn. ne na dva disky ale mam k dispozici jediny disk... (NT+95 na FAT v 1part, Linux+swap ve zbytku)

Predpokladam ze NT loader nejde odlozit jinam nez na MBR a ted je tedy problem s Linuxem, nahodim ho (resp. jeho LILO ci Grub) odkazem z NT loaderu nebo nenahodim?

Nedumal jsem o tom jeste (nemam linux po ruce) ale mam obavu, jestli LILO nabootuje, kdyz nebude na startovnim partition...

Z FDD bych Linux bootovat nechtel.

Dekuji za napovedu.

V.P.