lilo, start DOSu z druheho disku - a co z prvniho disku?

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Úterý Květen 12 08:45:14 CEST 1998

LILO
> nabootuje, kdyz nebude na startovnim partition...
>
> Z FDD bych Linux bootovat nechtel.
>
> Dekuji za napovedu.

Tady je napsáno jak se to udělá. A funguje to, já to tak používám.

http://www.windowscentral.com/features/howto/setup/

Funguje to tak, že NT loader se nechá kde je a do boot.ini se prida radka
pro linux se souborem obsahujicim bootsector linuxu udelany pomoci dd...

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz
0342-441