mp3 player

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Úterý Květen 12 12:25:58 CEST 1998

> Zelezo:
> 	CPU   - Intel Pentium MMX 2OOMHz
> 	MBR   - MSI 512kB (cahable 64MB)
> 	RAM   - SDRAM 64 MB
> 	Sound - SB 16 PNP Creative
> 	Repro - "HIFI" v druhe mistnosti bez zesilovace zvukovky (ne PC)
>
> Pro zajimavost  mpg123 verze 0.59o-3 bere 13% CPU (mereno top)

 no, snad by se melo uvest na pravou miru, ze pri prehravani jsou aktivni
 dva procesy x11amp'u a ze jeden pojida cpu jako blazen, kdyzto ten druhy
 si hraje na neskodnou mrsku. navic jsou ty vykyvy pojidani cpu dosti
 velke - zalezi, v kterou chvili se clovek podiva ;)

> Ne je to prevedeno ze zvukoveho CD.

> Nemohu porovnat. Testoval jsem l3enc a ten umi na zkousku jen 112kbit/s.
> Kde sezenu tech 256?
>
> Snek.
> --
> | Snek      mailto:snek na www.alla.sk    |
> | LINUX-CZ  http://linux-cz.inecnet.cz |

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)