tarifikace ustredny ONYX pres linux

Pavel Zaboj zaboj na vseedu.vse.cz
Úterý Květen 12 15:38:02 CEST 1998

snajdr na pvt.net wrote:

: > Jina pokud je mi znamo nejaky standartni WS pro tento pripad neni.
: > Ale principialne se jedna o pripojeni ustredny pres seriovou linku k
: > PC (treba). obvykle z ustredny "padaji" ASCII znaky. Takze po
: > zachyceni je lze obecne zpracovat (rozuctovat) cimkoliv. Samozrejme

: Presne tak, behem nejake doby ( mesic? dva?) takove SW budu psat.
: IMHO by to mohla byt prace tak na den a to doufam silne prehanim :-)
: kazdopadne to mam v mem To Do Listu.

: > zalezi na formatu textove radky, druhu informaci, co pada z ustedny,
: > ap.
: > Podle mych zkusenosti pro tuto cinnost bohate staci i Xtecko, al=F9e to
: > uz se dneska blbe schani, 286 je az dost.

: No jo, ale na tom nepobezi Linux a psat nejake TSR
: nebo mit zbytecne jednu krabici pod stolem navic ..?

Nevim co to bylo za ustrednu, ale kdysi jsem tohle delal.
Byl k tomu soft pro dos, takze obcas se precet buffer ustredny a
nekam presypal. No a pak se s tim sachovalo v dosemu.