Linux na notebooku

Úterý Květen 12 18:02:37 CEST 1998

> obavam se, ze jsem se zakousl do prilis velkeho sousta, kdyz jsem si pro
> prvni seznameni s Linuxem zvolil jeho instalaci na notebook. V radkovem
> rezimu se mi rozbehl, nicmene nejsem schopen rozbehnout sit a X. Prosim
> dejte mi nekdo alespon vedet, jestli je to s timto hardwarem vubec mozne
> nebo jestli tudy cesta nevede... Postrceni spravnym smerem potesi.
>
> Linux: Red Hat 5.0 z knihy Pouzivame Linux
> Notebook: Acer P6300, iP166MMX, 64 MB RAM

Potencionalni problem bude s trackpadem nebo co tam mate. Ale i tak by to
melo chodit (nejspis jako PS/2 mys).

> Graficky adapter: NeoMagic MagicGraph 128XD, 2 MB RAM

Zkuste SuperProbe, to snad rekne vic. Nebo se podivejte na www.Xfree86.org
(tusim), treba tam taky neco najdte pro svou grafickou kartu.
Obecene lze rici, ze problem je jen v tom, jestli si X server bude s tou
kartou rozumet.

> Displej: TFT 1024x768
> Sitovy adapter: Planet ENW-3501 PCMCIA

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/howto/PCMCIA-HOWTO

Tam jsou i odkazy na stranky, kde se dozvite, jestli zrovna vase karta
funguje. Pokud mate NE2000 kompatibilni, pak bude nejspis fungovat stejne
jako mne.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution