rychly tisk ?

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Úterý Květen 12 17:19:57 CEST 1998

> : kartu zvolit nejlepe? (pro 100 Mb Eth.) Cilem
> : je maximalne urchlit praci s hodne velkymi grafickymi soubory,ale
> : samozrejme i temi mensimi co maji tak do 50 MB :-)
>
> 	No, hlavne doporucuji tisknout pres ghostscript a nenechavat
> rastrovani az na tiskarne samotne. Sitova karta - tady mi chodi
> 3c905 i 3c595 v pohode, ale ruzni lide s nimi meli problemy.

Tak to je dobre. mam 3c905.
BTW: Co to znamena "problemy"

> Jinak neco s cipem 21140, nebo EtherExpress - Linus o nich tvrdi, ze
> jsou dobre, Alan Cox tvrdi, ze jsou dobre, pokud funguji :-)
>
> 	Uzke misto bych nevidel jen ve vlastnim prenosu dat, ale hlavne
> v rastrovani -> rozdelit swap na vic disku, mozna i vlastni filesystem dat
> na nejaky RAID

To je dobry napad, kazdopadne stoji  za vyzkouseni. Jinak s tim uzkym mistem
je to tak:  pres sit prijde nejaky soubor, ktery ma desitky MB. Ten je pak
"vytisknut" tak jak je ( tj. v PostScriptu) do specialni HW karty
a ta uz zaridi vse ostatni. Na samotnem Linuxu se primo s tim souborem
nic nedela tj. nic jineho nez ze se prijme a zase nekam odevzda.

> -Yenya

S pozdravem
   Petr Snajdr