mkisofs a adresar rr_moved

Vladimir Klejch kleo na penguin.mendelu.cz
Úterý Květen 12 20:04:02 CEST 1998

On Tue, 12 May 1998, Jan Rusnak wrote:

> Vytvaral som pomocou mkisofs iso format distribucie RH5.0. V iso subore
> (root dir) sa
> objavil adresar rr_moved. Vie niekto aky je ucel tohoto adresara? V
> dokumentacii
> som o tom nic nenasiel.

Zdravim

Presne ti to ted nevysvetlim, ale aspon te navedu, protoze si to uz tak
presne nepamatuju.
Ve specifikaci formatu FS na CD-Rom je maximalni hloubka adrsarove
struktury tusim maximalne 8. Pokud mas adr. strom hlubsi, tak se tyto
hlubsi adresare presouvaji do rr-moved a tam by mely pak byt hledany.
Presne si to uz bohuzel nepamatuji, ale cetl jsem o tom tusim v
dokumantaci k X-CDRoast-u ( progmam na delani CD pod X nam linuxu,
mimojine velmi dobre -- sam ho pouzivam na paleni CD-ROMu i audio CDcek).
Snad ti to pomuze a navede te na dalsi studijni material ....

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...