Descent

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Květen 13 01:22:04 CEST 1998

On Tue, 12 May 1998, Jiri Pavlovsky wrote:

> Ten by mel byt obsazen v oficilani sharewarove distribuci Descentu - zalezi ale na verzi,
> myslim, ze je potreba aspon 1.5.
> pres ftpsearch by melo jit descent distribuci najit.

Pamatam sa, ze som nieco nasiel na stranke firmy, ktora descenta robi. Bol
to nejaky zip subor. Stahoval som to z dvoch nezavislich pocitacov (na
roznych sietiach) s proxy, aj bez a vzdy bol ten zip poskodeny. Tak som sa
vzdal a binarku descenta som zmazal.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones