AWE64 PnP + isapnptools

Pavel Kasparek kasparek na brailcom.cz
Středa Květen 13 10:44:07 CEST 1998

On Tue, 12 May 1998, Dzon wrote:

> mam prosbu: kdo z vas jste 100%ne rozchodil AWE64 PnP pouze pomoci
> isapnptools, mohli byste mi poslat isapnp.conf? Nemuzu rozjet prehravani
> MIDu aniz bych bootoval pres loadlin :-( vlny mi jdou...
> playmidi se tvari ze hraje, ale nic neni slyset :-(
>
> Diky moc, nerad bych kvuli tomu porad nahazoval DOS :-(

Mam Awe32 ktere by melo byt podobne. Problemy by podle me mohly byt bud:

- v souboru isapnp.conf chybi cast nastavujici AWE driver, protoze pro
pnpdump >isapnp.conf to karta nevrati, ani PnP bios awe cast nepovoli (ale
mozna ze u Awe64 uz to opravili), je to potreba dopsat neco jako:

(CONFIGURE CTL009c/178609 (LD 2
#     ANSI string -->WaveTable<--
(IO 0 (BASE 0x0620))
(IO 1 (BASE 0x0a20))
(IO 2 (BASE 0x0e20))
(ACT Y)
))

- nebo muze byt problem s tim, ze je potreba do karty pro prehravani midi
nahrat aspon zakladni banku, pomoci
sfxload synthgm.sbk

Pavel.

--