ANNOUNCE: groff-latin2 (puvodne groff_cz)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Květen 13 11:19:54 CEST 1998

   Datum: Wed, 13 May 1998 09:46:51 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Snek <finurad na ova.comp.cz>

Preji prijemny den,

   > Funguje to skvele :-)

to jsem rad, mozna si nedovedete predstavit, jakou praci mi dalo
presvedcit Yenyu, aby to udelal. (Ne :-), vazne -- Yenya to udelal sam
od sebe ... a z hlubin davu se zacina ozyvat: "Yenya, Yenya..." :-)))

   > Jen nevim jak systemove nastavit aby cely Linux
   > pouzival groff-latin2, kdyz mam fungujici locales?

V man. strance je napsano:

	Copyright (C) 1989, 1990, 1991, 1992 Free Software Foundation, Inc.

a protoze nepredpokladam, ze by se s nim neco delalo, tak locales
nepodporuje.

   > Opet to resim zrusenim devascii a vyrobenim symlinku
   > devasci na devlatin2.

To je take spravne (ci spise fungujici) reseni, ale korektnejsi bude
asi nastavit promennou GROFF_TYPESETTER na spravnou hodnoutu - viz
groff(1).

P.S. Zkousel prosim nekdo nove man-pages-cs? Chtel bych znat
pripominky...
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz