Cstools - kde se daji sehnat ?

Marek Dieze dieze na brn.pvt.cz
Středa Květen 13 14:08:54 CEST 1998

Jan Kasprzak wrote:

>         V podstate vsechno tam zrcadlene je, snad krome ucw. Ale tu
> marne na atreyovi hledam. Kde mam hledat? ALLA mi nasla neco
> na gwdg.de, ale ja bych chtel "oficialni" misto, odkud se to da
> zrcadlit.
>
> -Yenya

Preji dobry den.
Nevim jestli je to to prave, ale neco roste na
ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/ucw-cs-1.1.tar.gz

        Marek

* Marek Dieze                          e-mail: dieze na brn.pvt.cz *
* PVT, a.s., divize Brno               phone : +420-5-41558136  *
* Veveri 102, Brno, 659 10                                      *
* Czech Republic                                                *