SNMP jak na to ?

Vlach Vladimir vlach na mail.stand.cz
Středa Květen 13 16:18:51 CEST 1998

>Jaky SNMP SW pouzivate? Mam rozchozeny cmu-snmp a ucd-snmp. Jakou
>verzi?  V konfiguracnich souborech dochazelo v vyznamnym zmenam.

V mam strankach:
snmpd - cmu's snmp agent for Linux
uz jsem to vyresil, balo to v archivu konference hodne stare
Bylo to konfiguracnimi soubory. Chybelo tam:

view    rest            .1.3.6.1                included
community public        xmini   -

Potreboval bych vsak sledovat zatizeni CPU do grafu - nejlepe gify
protoze Xka nevlastnim. Dalsi mozznost je Windows prohlizec, ale zadny
jsem nenasel