Problem se siti

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Květen 13 16:29:42 CEST 1998

On Wed, 13 May 1998, Milan Cervenka Ing. K302 wrote:

>Zdravim,
>    poradil by mi nekdo, co muze zpusobovat, ze linux v pohode najde
>ISA NE2000 na spravnem portu a IRQ, ale nicmene hlasi, ze "network is
>unreachable"?
>
>                                Dik, Milan

Zdravim,

musite na ni jeste rozchodit sitove rozhrani.
Viz ifconfig(8), route(8).

Napriklad nejak takto:

/sbin/ifconfig eth0 $IP broadcast $BROADCAST netmask $MASKA
/sbin/route add -net $SIT netmask $MASKA eth0
/sbin/route add default gw $GATEWAY netmask 0.0.0.0

Kde IP je Vase IP adresa atd..

Kam to pak prijde do bootovacich skriptu zavisi na distribuci.

  Milan Kopacka