Descent

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Květen 13 19:40:26 CEST 1998

On Wed, 13 May 1998, Snek wrote:

> ftp://ftp.muppetlabs.com/pub/ldescent/
>
> Predem velice dekuji :-))))))

http://alfa.intrak.tuke.sk/~derfinak/ldescent

zdroj: ftp://ftp.muppetlabs.com/pub/ldescent/ldescent-0.0.18.tgz
konfiguracia:
./configure --with-x

V subore arch/linux/kali_serv.c som pridal
#include <errno.h>

Nema to podporu pre SVGAlib (nemam ju nainstalovanu).
Po spusteni to napise:
Error: Cannot open file DESCENT.TEX or DESCENT.TXB

Pokial tie subory mas, vyskusaj a povedz ako si dopadol. (Ak ti to nahodou
pojde, daj vediet kde sa daju stiahnut, skusim to potom prekompilovat aj zo
zvukom, teda aspon myslim, ze tam teraz nie je.)

*Nerucim za skody sposobene programom!*

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones