NeoMagic 16bit at 800x600, finally!!!! (forwarded from linux- laptop)

Roman.Dubravsky na walterbuttler.com Roman.Dubravsky na walterbuttler.com
Středa Květen 13 20:41:53 CEST 1998

Vazeny kolego,

vase nasmerovani vypadalo velmi nadejne, bohuzel se to vsak ani timto
zpusobem nepodarilo. Tezko rict, jestli je to mou neznalosti (jak jsem
se zminil zpocatku, jedna se o prvni pokus s Linuxem) nebo tim, ze
zmineny zdroj popisuje instalaci adapteru MagicGraph 128ZV kdezto ja mam
MagicGraph 128XD. Ostatne MagicGraph 128ZV je nabizen i v prubehu
instalace RH 5.0 nebo pri spusteni programu Xconfigurator a ani takto se
nastaveni nedari.
Tusim ze asi bude vhodnejsi zatim pockat, nez si tento (IMHO velmi
slusny) notebook koupi nejaky zkusenejsi Linuxista a zverejni vysledky
sveho vyzkumu. Ja to zatim zkusim na nejakem mene exotickem hardwaru.

Hezky den

Roman Dubravský
WALTER BUTTLER s.r.o.