ledky a klavesy

Pavel Kasparek kasparek na brailcom.cz
Čtvrtek Květen 14 10:18:15 CEST 1998

On Wed, 13 May 1998 snajdr na pvt.net wrote:

> melo by to jit udelat takto:
>
>     for tty in /dev/tty[1-9]*; do
>                 setleds -D +num < $tty
>     done

Diky, to je ono, akorat mi to chodi s parametrem -L misto -D.

Zkousim provozovat voice modem pod linuxem jako zaznamnik pomoci programu
vgetty, chodi docela dobre. Ty ledky chci to k tomu, abych kdyz prijdu k
pocitaci hned na klavesnici videl, ze jsou nove vzkazy (i kdyz je vypnuty
monitor).

Snadne prehravani vzkazu se da udelat na stisk klavesy Alt-sipkanahoru,
pro tuhle kombinaci je mozne pripsat do /etc/inittab radku s
"kbrequest" a init prislusny program spusti take bez ohledu na
konzole. Nevite nekdo jestli to jde takhle i pro jine klavesy ? V man init
je k tomuhle jen odkaz do dokumentace baliku kbd-xx.x ale tam o tom neni
ani zminka (aspon ne ve verzi 0.91 co mam).

Diky Pavel.

--
Pavel Kasparek
mailto:kasparek na brailcom.cz